by Batim Group

We Make Happy Spaces

המדריך המלא לשיפוץ הבית

בין רוח לחומר

מה היה

משפחה צעירה שעזבה דירה קטנה בקומה גבוהה, החליטה לרדת ולהתחבר אל האדמה ורכשה בית פרטי חדש מקבלן מיד עם סיום בנייתו. הבסיס התכנוני היה טוב אבל המבנה היה עירום ובלי טיפת נשמה או טעם, לכן פנו אלי שאצור להם בית. הפשטתי אותו מחומרי הגמר, כך שהייתי חופשיה להסתכל עליו מחדש ולהעניק לדיריו, מעבר למענה על כל צרכיהם הפונקציונליים, גם סביבה חמה שמכילה את העיסוקים וחלומות של כל אחד לחוד ושל כולם יחד.

מה החלום

כל מסע מתחיל בצעד קטן. גם כאן, בוקר אחד עם התרחבות המשפחה, גילו הלקוחות שהדירה שעד לאחרונה הרגישו בה כל כך נפלא ובבית, כבר לא מתאימה למידותיהם בהווה וצרה מלהכיל את חלומותיהם לעתיד. כהורים לשני בנים צעירים הם הבינו שהדבר שהילדים הכי משתוקקים אליו הוא מרחב – מקום מרווח שיכיל את שפע הצעצועים וישאיר מקום לנוע, לארח חברים ולעסוק בכמה עיסוקים במקביל. מנגד היה ברור להורים שגם להם מגיע איכות חיים ועדיף שכל האקשן הזה יהיה בנפרד מהחלל המרכזי – ומכאן נולדה ההכרה שהם מחפשים בית פרטי עם גינה ומרתף שינעמו לבני הבית לבלות הרבה ביחד אבל גם שיאפשרו (כרגע בעיקר להורים) פינה שקטה לעצמם.

מה עשינו

מימין לכניסה, המטבח פתוח לחלל המרכזי אבל מרוחק יחסית ולכן מצד אחד מספק קשר עין עם פינת האוכל והסלון ומצד שני משאיר את האזור שלפי עדות בעלת הבית הוא המקום שעובד הכי קשה בבית, מוצנע וחופשי ממסדרים תכופים.

קרדיט ליאת הדס

סגירת תפריט